De beste e-mail strategie
Met e-mailmarketing kun je verschillende doelen bereiken. Denk aan het belonen van bestaande klanten, het werven van nieuwe klanten en het op de hoogte houden van je netwerk.
Met e-mail marketing verzamel je e-mailgegevens wanneer je aanmeldingen krijgt voor bijv. een nieuwsbrief. Gegadigden schrijven in om deze informatie te kunnen ontvangen. Het versterkt het bedrijf enorm wanneer je een grote mailinglijst hebt om producten te promoten.
Via een mailinglijst bouw je een band op met je lezers, ze zullen je meer gaan vertrouwen en uiteindelijk ook meer bij je gaan besteden. Wanneer je met een nieuw product op de markt komt of bijvoorbeeld een workshop/evenement wil organiseren dan hoef je alleen maar een mail te sturen naar je mailinglijst en je hebt via een korte lijn communicatie en verkopen.
- Een e-mail is een effectieve manier om, buiten social media om, potentiële klanten te bereiken en zo toch in beeld te blijven. Met e-mail marketing kun je op het juiste moment de juiste klant direct benaderen met de daarbij passende interessante informatie.
- De inhoud van deze e-mails kan variëren van nieuwsbrieven, e-books, whitepapers, webinars tot free trials. Een actie waar de (potentiële) klant zichzelf voor inschrijft en behoefte aan heeft. Want het is belangrijk om interesse te wekken en informatie te geven en hiermee te voorkomen dat de lead je gaat zien als een spammer.
Onze e-mail marketing service
De juiste e-mail campagne bestaat uit een aantal belangrijke factoren die onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn:
Marketing Strategie
E-mail marketing is een passende benadering voor de juiste marketing strategie.
Lees meer... Overzichtsrapporten
Van de opgezette e-mail strategie in huisstijl houden wij de resultaten bij en ontvangt u maandelijks overzichtsrapporten.
Read more Template ontwerp
Wij zorgen ervoor dat uw e-marketing in de juiste huisstijl gepresenteerd gaat worden en maken templates op maat.
Lees meer... Marketing Campagnes
Voor een juiste e-mail campagne is het noodzakelijk om de aandacht te pakken, d.m.v. kiezen van juiste indeling, tijdstip, kwaliteit en onderwerp.
Lees meer...